Resolem els teus dubtes

Com es fa i quant triga la instal·lació?

Despr√©s de contractar, t'enviarem l'equip d'alarma per missatgeria a la teva casa i el rebr√†s en 48-72 hores laborables (pen√≠nsula). La instal¬∑laci√≥ √©s supersenzilla i es fa en 10 min, per aix√≤ la pots fer tu mateix@ i √©s gratu√Įta. Si necessites assist√®ncia, el nostre equip de suport estar√† disponible per a ajudar-te.

Per a què serveix l'app?

L'App de Bambai s'utilitza per a controlar la teva alarma i veure tota l'activitat que generen els sensors i les càmeres. Aquestes són algunes de les coses que podràs fer a través de l'app:
‚Äć
- Activar i desactivar l'alarma.
- Veure tots els registres de moviment, imatges i vídeos que registri la càmera.
- Si sou varis a casa, podràs donar accés al control de la teva alarma a altres usuaris, donant més o menys permisos de control segons necessitis.
- També servirà per a confirmar alertes. En cas que s'activi un detector rebràs una notificació automàtica a través de la teva app. Si s'activen dos o més detectors, i/o la càmera en menys de 30 minuts, rebràs una notificació en la teva app on podràs confirmar si has estat tu o no.

La podràs descarregar de l'App Store, Google Play Store i Huawei App Gallery.

Qu√® passa si alg√ļ entra a la meva casa? Aviseu a la Policia?

T'assistim perquè puguis fer l'avís a la policia a través de la nostra funcionalitat en l'app, que et permetrà contactar immediatament amb la comissaria de policia més pròxima.

El nostre equip de suport està 24/7 disponible per ajudar-te a aclarir qualsevol dubte amb l'activitat o funcionament de la teva alarma. En cas que s'activi un detector, rebràs una notificació automàtica a través de la teva app. Si s'activen dos o més detectors, i/o la càmera en menys de 30 minuts, rebràs una notificació en la teva app on podràs confirmar si has estat tu o no. De manera complementària rebràs una trucada automàtica avisant-te de la incidència. Si no has estat tu, podràs accedir al telèfon de la comissaria policial més pròxima a través de la teva app, i a més, rebràs en el teu email l'historial d'activitat de la teva alarma perquè puguis utilitzar-lo en cas de ser necessari.

Què és el suport 24/7?

Es tracta d'un servei inclòs per defecte en tots els plans, en el qual el nostre equip de suport està disponible per a ajudar-te a aclarir qualsevol dubte amb l'activitat o funcionament de la teva alarma.

√Čs real que no hi ha perman√®ncia? Puc contractar una alarma per a unes setmanes o mesos?

Repetim alt i clar: sí i sí. Pots quedar-te amb nosaltres si ho necessites i a més estàs a gust amb el servei. Si alguna cosa d'això no es compleix, no té sentit que estiguis en l'obligació de tenir una alarma durant un temps que no la vols tenir. Si la necessites només per unes setmanes o mesos no hi ha problema, pots fer-ho. Per exemple, alguns dels nostres clients utilitzen el pack bàsic (que no necessita Wi-Fi) per a protegir durant unes setmanes o mesos habitatges buits que estan en reformes, o que estan a l'espera de lloguer o venda.

Quina és la diferència amb les empreses tradicionals d'alarmes?

La principal diferència és que la nostra alarma és autoinstalable i no intrusiva (no anem al teu habitatge a fer forats). Tot és molt més transparent, fàcil, flexible i clar. Tampoc has de comprar l'alarma. No volem complicar-te amb equips d'alarma que pot ser en un temps ja no necessitis, per això et prestem els nostres.

Per a quin tipus d'habitatge serveix?

Per a tots, sempre que hi hagi cobertura de mòbil d'algun operador i llum. Pisos, cases, locals, magatzems, caravanes i altres. Tria el pla que millor t'encaixi o deixa't aconsellar per nosaltres.

Com es fa la subscripció i es paga?

√Čs molt f√†cil! Has d'entrar en la nostra web i fer clic en el bot√≥ "subscriu-me" del pla que has triat. Aix√≤ et permetr√† veure i acceptar els termes i condicions, emplenar el formulari amb les dades de la teva subscripci√≥ i, amb el m√®tode de pagament que m√©s prefereixis, efectuar el pagament.
Si decideixes seguir amb la teva subscripci√≥, els seg√ľents pagaments s'efectuaran autom√†ticament cada mes.

Què passa si dono de baixa el servei?

El nostre servei √©s sense perman√®ncia, aix√≠ que en donar-te de baixa l'√ļnica cosa que haur√†s de fer √©s retornar-nos l'alarma. Haur√†s de portar-la a una oficina de Correus en el termini d'un mes des que sol¬∑licites la baixa. En el cas de no fer-ho, que l'alarma presenti una avaria o desperfecte (que excedeixi l'efecte de l'√ļs) o que falti algun dels seus components i no pugui ser retornat, carregarem l'import corresponent als desperfectes amb un m√†xim de 250‚ā¨ (IVA incl√≤s). Recorda que, en qualsevol cas, tens dret a desistiment de 15 dies des que la reps, per si ho proves i no et conven√ß. Se't retornar√† l'import pagat excepte els costos d'enviament d'anada i tornada (equivalents a 9,99‚ā¨ en total).

Puc tenir una alarma si tinc mascota?

Encara que els detectors de moviment estan preparats per a obviar a mascotes de menys de 20kg, hi ha vegades en les quals es produeixen errors i hi ha falses alertes. Et recomanem que ens truquis perquè puguem oferir-te un pack especial per a mascotes que inclou més detectors d'obertura i càmeres. Aquests detectors es col·locaran en tots els accessos (portes i finestres) de la teva casa, mentre dins situarem càmeres. D'aquesta manera, si detectem moviment, podràs comprovar si ha estat la teva mascota o si és una intrusió real.

Veure més